sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

The last few days.

Heipä hei! Päivät ja viikot hujahtavat hurjaa vauhtia, etenkin kun on saanut nauttia kauniista kevätsäästä. Mulla on hauska viikonloppu takana, eilen vietimme iltaa kaveriporukalla lettukestien merkeissä. Tänään kävimme kipparikierroksella ystäväni kanssa, sunnuntai onkin sopiva päivä koluta kirppiksiä, ja turha reissu ei suinkaan ollut kun molemmille löytyi vaikka mitä mukavaa.


Värkkäsin perjantaina ensimmäistä kertaa kiharat uuteen tummaan tukkaani, ja näillä kiehuroilla on menty koko viikonloppu. Oon viihtynyt uudessa lookissani uskomattoman hyvin. Suorastaan rakastan näitä hiuksia!

Oon iloisesti yllättynyt kun uuden tukkavärin myötä monet vaatteet ja asusteet ovat aivan kuin uusia käytössä, ja näyttävät aivan eritavalla särmikkäälle kuin aiemmin. Kuten tämä yli kaksi vuotta sitten hankkimani Guessin laukku! Puoleentoista vuoteen en ollut käyttänyt sitä kertaakaan, ja olin jopa harkinnut sen myymistä kaverille. Kun nappasin sen kaapin perukoilta, se näytti aivan erilaiselle mun tummien kutrien kaverina!




Ranteessani on kiilunut koko viikonlopun mun lempparicombo; Donna Karanin kello ja Pandoran rannekoru. I love it <3 Tykkään aivan älyttömästi DKNY:n koruista ja kelloista. Donna Karanin kelloja mulla on peräti kolme ja kaulakoruja myöskin kolme. Ne ovat niin klassisen tyylikkäitä eikä niihin kyllästy ikinä.

Ystävälläni oli synttärit, ja muistin häntä pienellä lahjalla. Pakettien näpertäminen on niin mukavaa. Voisin hamstrata suuret määrät erilaisia papereita ja lahjanaruja.




Kirppikseltä löysin muutamia sisustusjuttuja, mutta ihmeellisin löytö oli lähes täysi Calvin Kleinin shock-tuoksu hintaan 8 €. En ole koskaan aiemmin ostanut yhtään tuoksua tai muuta kosmetiikkaa kirpparilta, mutta tämän tuoksun ollessa lähes käyttämätön uskaltauduin sen nappaamaan itselleni. Shock on mielestäni oikein sopiva työtuoksu, mieto ja raikas.

Olin pari viikkoa sitten Perfect Home-sisustuskutsuilla, joita veljeni vaimo emännöi. Hänen ystävänsä edustaa kyseisiä tuotteita. Rakastuin tuotteisiin aivan totaalisesti ja tilasin itselleni vaikka mitä kaunista kotiin. Tällä viikolla sain tilaukseni ja pakko esitellä teille tämä aivan ihastuttava muistitaulu! Myös Guessin laukun alta vilahtava Paris-tabletti on Perfect Homelta. Tykästyin niin suuresti tuotteisiin, että lupasin itsekkin emännöisä lähikuukausina kutsut, sillä oon myös aivan varma että ystäväni ihastuvat myös näihin!



Täytyy tähän loppuun vielä hehkuttaa muutama päivä sitten BodyShopista ostamiani tuotteita. Mulla on jo pidemmän aikaa ollut hakusessa uusi deodorantti, sillä vuosia käyttämäni lempparidödöni valmistus on lopetettu. Ylipäätänsä tuntuu hyvin vaikealta löytää tehokas deodorantti joka pitää hien loitolla, ei ärsytä ihoa ja tahraa vaatteita. Nyt sen vihdoin löysin! BodyShopin aloe anti-perspirantti on täysin hajuton dödö, joka tekee kainalot ihanan pehmeiksi ja kosteuttaa tehokkaasti kainaloiden ihoa. Ei ärsytä lainkaan ihoa edes sheivauksen jälkeen, ja kainalot ovat kuivina tunnin pumppitreenin jälkeenkin. Aivan loistava tuote! Toinen ostokseni Moringa showergel päätyi mukaani sen ihanaan tuoksuun lumouduttuani.

Tässä hiukan kuulumisiani tältä erää. Oon huomannut että lukijamäärät ovat päivä päivältä kasvaneet, ja se jos mikä tuo aivan uutta intoa postailuun. Rentoa sunnuntai-iltaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti