perjantai 12. huhtikuuta 2013

Uus Tugee!

Meitsi päätti hiukan repäistä kevään kunniaksi, ja vaihtaa totaalisesti väriä. Mikäs se sellainen kampaaja muutenkaan on joka on itse jumahtanut johonkin tiettyyn tyylin? kyllähän minä asiakkaillekkin loihdin aina vaikka mitä uutta ja jännää. En olisi uskonut enää tällä iällä uskaltavani tehdä näin hurjaa muutosta, mut onneks toteutin salaisen haaveeni eikä kaduta tippaakaan!


Värinlevitys vaiheessa alkoi hiukan jännitää. Syynäsin ja mietin hyvin tarkkaan sitä oikeaa värivaihtoehtoa, oon hyvin tarkka että vivahteen on oltava just nappiin ja mun piirteisiin passaava.


...ja tadaa! Väristä tuli aivan täydellinen. Mulle pitää olla hyvin viileitä ja selkeitä sävyjä, mutta ihan musta olisi ollut liian kova. Kehittelin pääni menoksi aivan oman spesiaalin cocktailin; oikein tummaa grafiitin ruskeaa ja siihen pieni ripaus sekaan syvää luumunviolettia. Näin saatiin aikaan persoonallinen vivahde, jollaista ei ihan heti kadulla vastaan kävele ;) Ihana huomata miten tumma väri tuo silmät aivan uudella tavalla esiin. Olin ehtinyt kasvattaa otsikseni jo pois, mutta näin tumma väri näytti peruukkimaiselle ilman otsista. Siispä napsattiin kevyt rikottu otsis, joka tekee tästä lookista entistäkin säväyttävämmän. Tässä kuvassa mulla ei oo pidennyksiä, sillä uudet teoppipidennykseni eivät ehtineet tulla, onneksi ens viikolla ne päähäni saan.


Tässä kuvassa näkyy hyvin tämä jännä vivahde. Sain ystävältäni lainaan klipsipidennykset, niillä nyt muutama päivä pärjättävä ennen kuin saan kunnon tukan. Hetki menee kyllä totutellessa, mutta oon aivan innoissani uudesta lookistani. Mitäs te pidätte? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti