sunnuntai 11. syyskuuta 2011

My extra super hyper extreme lashes.

Olen aina saanut väitellä ihmisten kanssa että en käytä tekoripsiä vaikka siltä näyttäisi. Onneksi jumala on suonut ja luonut minulle pitkät ja tuuheat ripset, joiden avulla saa aina näyttävän silmämeikin. Kuitenkin minulla on lisäksi vielä omat kikkani kuinka saan aikaan kunnon räpsyripset.

ripset Loreal extra-volume collagene

Kaikki lähtee liikkeelle hyvästä ripsarista, jonka löytäminen tuntuu olevan aina työn ja vaivan takana. Voin sanoa että vuosien varrella olen löytänyt vain vaivaiset kaksi ripsaria joihin olen ollut täysin tyytyväinen ja voin todella suositella kaikille näitä luottokumppaneitani.


Esittelen ensiksi tuoreimman löytöni jonka bongasin ja totesin hyväksi vasta tänä kesänä. Olen aina jostain kumman syystä karttanut lorealin tuotteita, ja en ole uskonut niiden laadun olevan parhaimmasta päästä. Tämä ripsari kuitenkin kumosi totaalisesti harhaluuloni. Sitä on mainostettu paljon ja se on saanut runsaasti kehuja, ja sitten bongasin kerran sen olevan lähes 50% alessa ja ajattelin että pitäisiköhän kuitenkin testata. Ja kuinkas kävikään, ihastuin ikihyviksi ja ripsari pääsi pysyvästi meikkipussiini.

Lorealin extra-volume collagene todellakin täyttää lupauksensa. Ripsille taataan tuuheutta uuden hydra-kollageeni-koostumuksen sekä entistä suuremman ja tuuheamman harjan avulla. Ripsiväri sisältää myös erilaisia luonnonvahoja, jotka tuovat ripseen lisävolyymia. Jojobavoi taas helpottaa maskaran laittoa, tuloksena jälleen entistä tuuheammat paakuttomat ripset. Käytän kyseisestä ripsarista ehdottomasti sävyä smoky black, silmämeikistä tulee nimittäin sen avulla jotenkin pehmeämmän näköinen. Kyseinen sävy toimii mahtavasti etenkin smokey eye- tyylisessä meikissä. Itse käytän arkisin pehmeitä häivytettyjä rajauksia ja niiden kanssa tämä ripsari sopii aivan nappiin. Lisäksi olen huomannut nimenomaan tätä ripsaria käyttäessäni, että ripseni ovat todella hyvässä kunnossa, tuntuu aivan kuin ripsiväri hoitaisi niitä.


ripset Maxfactor falce lash effect





"Katse, jota et uskonut saavasi ilman tekoripsiä!"-Maxfactorin mainoslause tästä tuotteesta. Kukahan tähän mahtaa uskoa, mutta nimenomaan sen olen henkilökohtaisesti voinut todistaa, sillä etenkin tätä ripsaria käyttäessäni ovat lukuisat ihmiset luulleet että minulla on tekoripset. Falce lash effect on tuuheuttava ripsiväri, joka erottelee ripset ja antaa tuuheutta ripsien kärkiin sekä tukea koko ripsen pituudelle. Olen ollut vuosia kumiharjojen ystävä, ja tässä ripsarissa on mielestäni maailman paras kumiharja. Koostumus on pehmeä ja se ei lainkaan varise ja ripset jäävät pehmeiksi ja joustaviksi. Olen ollut tämän ripsarin vannoutunut käyttäjä jo yli kaksi vuotta, siitä saakka kun se lanseerattiin. Olen suositellut monille, ja kaikki ovat olleet yhtä tyytyväisiä kuin minäkin. Ehdottomasti kaikkien aikojen paras!



Jos sinulla on piikkisuorat ripset ne on hyvä taivuttaa että saat niistä kaikki ilot irti. Taivuttamatta ne jäävät edestäpäin lähes huomaamattomiksi. Itse suosin perinteisiä taivuttimia, sillä olen huomannut että ne taivuttavat tehokkaimmin. Tärkeää vain on muistaa vaihtaa niihin uusi pehmustetyyny riittävän usein etteivät vaan ripset kärsi. On myös muovitaivuttimia jotka taivuttavat kevyemmin ja ovat siten "turvallisempia" käyttää. Parhaimmat taivuttimeni olen hankkinut Duroylta ja Make up storesta.

Ripsaria kannattaa levittää kerros-pari kerrallaan, ja antaa aina edellisten kerrosten kuivaa ja lisätä uusia kerroksia. Itse lisäilen ripsaria pitkin meikkituokiotani, ja siten saan aikaan maksimaalisen tuuheat ja näyttävät ripset. Hyvä on myös omistaa ripsiharja jolla saatarvittaessa paakut ja kokkareet pois. Salainen super kikkani räpsyripsiin on harjata ensin ripsien päälle/kärkiin väriä, ja sitten niiden kuivettua levittää lopuksi perinteiseen tapaan ripsien alapuolelta. Näin ripset ovat tyvestä latvaan mahdollisimman maksimaaliset, kokeilkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti